sobota, 22 listopada 2014

Jak być ulzzangiem-makijaż I


Jedną z cech każdego ulzzanga jest ich makijaż. Różni się nieco od standardowego. 
Ma na celu sprawić,że nasze oczy wyglądają na większe i dłuższe,usta na małe,pełne i urocze,a cera ma sprawiać wrażenie jasnej i nieskazitelnej.
Ulzzangi z reguły wyglądają bardzo naturalnie. Przeważnie ograniczają się tylko do kremu BB,rozświetlacza,pomadek,kredki i eyelinera.
Pokażę wam kilka tutoriali,z których dowiecie się jak powinnyście się malować,aby uzyskać efekt koreańskiego ulzzanga.



Oczy

Oczy Azjatek przeważnie są małe i wąskie,dlatego jak już napisałam wcześniej Koreanki starają się je powiększyć i wydłużyć specjalnym makijażem. Pokażę wam dwa podobne sposoby,jak pomalować swoje oczy. 
Do jego wykonania będzie nam potrzebny:
  • Eyeliner i/lub czarna/ciemnobrązowa  kredka
  • Bardzo jasny cień lub puder,albo coś,co jest trochę jaśniejsze od naszej skóry 
  • Biała kredka
  • Tusz do rzęs

                   Zaczynamy od nałożenia cienia/pudru na naszą powiekę.

Robimy kredką lub eyelinerem kreskę jak na obrazku niżej 


                        Robimy pod okiem łuk jak na obrazku i wypełniamy


Wzdłuż dolnej powieki robimy kreskę białą kredką.


 

Nakładamy tusz na dolne i górne rzęsy 
(dla lepszego efektu polecam założyć sztuczne rzęsy)


Efekt końcowy:


~~~~~~~~~~

Drugi sposób nie różni się bardzo od pierwszego. 
Musimy jedynie pogrubić linię na górnej powiece i nie wypełniać przestrzeni pod dolną powieką kredką,a eyelinerem,i to w nieco inny sposób. 


 ~~~~~~~~~~~~
Usta

Ulzzangi z reguły chcą sprawić,aby ich usta wyglądały na bardzo urocze. W tym celu stosują technikę malowania ust,która nazywa się Gradient Lips.
Polega na pomalowaniu jedynie 2/3 objętości ust od części wewnętrznej. 
Sama nieraz malowałam usta w ten sposób. 
Nie trwa to więcej jak 3 minuty.
Będziemy potrzebować:

  • Fluid/krem BB
  • Szminkę o wybranym przez nas kolorze
  • Przeźroczysty błyszczyk 


Najpierw smarujemy nasze usta fluidem/kremem BB


Następnie malujemy usta szminką tylko od wewnętrznej strony. 


Pędzelkiem lekko rozsmarowujemy do zewnętrznej części. 


Malujemy całość bezbarwnym błyszczykiem,aby nadać ustom połysk


Jak widać nie jest to trudne,a wygląda naprawdę bardzo ładnie. 

 ~~~~~~~~~~~~

W tej notce to na tyle. Pojawią się również kolejne części o makijażu.
Mam nadzieję,że notka wam się spodobała. :)
Zachęcam was do wyrażenia swojej opinii w komentarzu. 


















4 komentarze:

  1. Fajne i może nie długo też spróbuję takiego makijażu.


    Szanti

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo dziękuję! :D Na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za dodanie tego poradnika! Jestem przeszczęśliwa, że wreszcie coś takiego znalazłam. Mam nadzieję, że uda mi się to odtworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Japoni zdarzają sie naturalnke duże oczy ... Moja rodzina jest a azji a ja wyglądam jak azjatka... Zapraszam na mój instagram xx_hyomi_xx pozdrawiam ulzzang

    OdpowiedzUsuń